Logo del centre cívic
PINTURA AMB AQUAREL·LA

DIVENDRES 10.15 A 11.45 H

Del 25 d'abril de 2025 al 4 de juliol de 2025

Espai: ESPAI PABLO PICASSO

Professor/a: GALILEO, GABRIELA

L'aquarel·la és una de les tècniques pictòriques més antigues que es coneixen i que permet realitzar paisatges, bodegons o qualsevol altre projecte artístic.

L'objectiu del taller és conèixer i aprofundir en la tècnica de l'aquarel·la, tinguis el nivell que tinguis, i embarcar-se en un coneixement que permetrà plasmar i expressar de forma espontània i subjectiva- els paisatges més motivadors.

Durant el curs es treballarà la introducció als materials (aquarel·la, pinzells, papers..), la teoria del color (primaris i secundaris), les nocions bàsiques de dibuix i clar/fosc, i l'aprenentatge de diferents tècniques per realitzar un projecte propi.

Observacions:
  • Cal tenir coneixements bàsics d'aquarel·la.
  • Aquest taller porta impartint-se dos trimestres.
  • El material necessari s'especifica a la pàgina web del centre, o es pot consultar a la recepció del centre.

Preu: 87,45 € (IVA inclòs)

Divendres
25/04/2025
Divendres
02/05/2025
Divendres
09/05/2025
Divendres
16/05/2025
Divendres
23/05/2025
Divendres
30/05/2025
Divendres
06/06/2025
Divendres
13/06/2025
Divendres
20/06/2025
Divendres
27/06/2025
Divendres
04/07/2025

Abans d'inscriure't

Abans de fer una inscripció en línia has de saber que la inscripció és nominal. Amb les teves dades no pots inscriure a una altra persona.

Tarifes reduïdes

Per beneficiar-te de tarifes reduïdes cal que presentis la documentació i facis la inscripció presencialment al centre.

Condicions de reserva

•L'import de la inscripció només serà retornat si l'organització anul·la el taller per no arribar al mínim de places establertes o per altres raons tècniques.

•Els tallers del centre estan destinats a l'adult.

•El centre es reserva el dret de variar, dins del propi equipament, la programació, l'horari, el professor/a o la ubicació d' una activitat si ho considera necessari.

•Tots els tallers començaran 5 minuts després i acabaran 5 minuts abans de l'hora marcada en el programa.

•El suplement en concepte de material es cobrarà el mateix dia de la inscripció.

•Signar aquest document comporta l'acceptació i compliment de la normativa d'inscripcions (detallada al tríptic de tallers del període vigent).

Xarxa de Centres Cívics

Logo del grup
Ajuntament de Barcelona

Gestió tècnica:
CLUB LLEURESPORT DE BARCELONA (G60320132) | C/Blesa 27
cclasagrera@bcn.cat

Centre Cívic
CENTRE CÍVIC LA SAGRERA

Martí Molins, 29
08027 Barcelona
933511702
cclasagrera@bcn.cat

Logo Miram Cloud